Σκοπός
του σεμιναρίου είναι να παράσχει στους συμμετέχοντες τις γνώσεις, τις
δεξιότητες και εφαρμοσμένες πρακτικές marketing και επικοινωνίας, σύμφωνα με
τις σύγχρονες τάσεις και τις συνθήκες της αγοράς. Αυτά τα πλεονεκτήματα θα τους βοηθήσουν να αποκτήσουν προβάδισμα και να διασφαλίσουν την επιβίωση και ανάπτυξη της επιχείρησής τους μέσα σε δύσκολους οικονομικά καιρούς και
απαιτητικές συνθήκες ανταγωνισμού.
Που απευθύνεται
Σε ελεύθερους επαγγελματίες, επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων και
- εργαζόμενους που θέλουν να εκσυγχρονίσουν την επιχείρησή τους και νατην προβάλλουν μέσα από τις τεχνικές του Marketing, με επιτυχημένεςμεθόδους.
- Σε εργαζόμενους στον χώρο του Marketing, της Επικοινωνίας και των
Δημοσίων Σχέσεων παρέχοντάς τους πρακτικές γνώσεις, μεθόδους και ιδέες για άμεση εφαρμογή στην εργασία τους. - Οποιονδήποτε θελήσει να αναπτύξει δεξιότητες στον τομέα του Marketing και της Επικοινωνίας.
Περιεχόμενο
| ΤΙΤΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ | ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
| ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ |
|
| Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ |
|
| ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ |
|
| ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ |
|
| SOCIAL MEDIA: ΒΗΜΑ ΠΡΟΣ ΒΗΜΑ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ |
|
| CRM |
|
| ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ |
|


