Στόχος Η άριστη εξυπηρέτηση πελατών θα σας δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που χρειάζεστε για να πετύχει & να ξεχωρίσει η εταιρεία σας σε σκληρές και αβέβαιες επαγγελματικές συνθήκες.
Στο σηµερινό πελατοκεντρικό επιχειρηµατικό περιβάλλον, κάποιες δεξιότητες είναι ζωτικής σηµασίας για την προσωπική και οργανωτική μας επιτυχία. Ο τρόπος που χειριζόμαστε τους πελάτες µπορεί να επηρεάσει άµεσα τους προσωπικούς και ομαδικούς στόχους μας. Οι εργαζόμενοι στην εξυπηρέτηση πελατών θα πρέπει να χτίζουν σχέσεις εµπιστοσύνης µε τους πελάτες, να κατανοούν τις ανάγκες τους, να είναι σε θέση και να έχουν την διάκριση να διαχειριστούν δύσκολες καταστάσεις και να ανταποκρίνονται µε ευαισθησία και επαγγελµατισµό στα αιτήματα και τα παράπονα των πελατών.
Που απευθύνεται
- Σε στελέχη και εργαζόμενους που ενδιαφέρονται να βελτιώσουν τις
μεθόδους εξυπηρέτησης πελατών. - Σε οποιονδήποτε επιθυμεί να αναπτύξει δεξιότητες στον τομέα της
εξυπηρέτησης πελατών.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
| ΤΙΤΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ | ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
| CRM |
|
| ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ |
|
| ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΛΑΝΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ |
|
| ΒΑΣΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥ CUSTOMER SERVICE |
|
| ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΟΥ CUSTOMER SERVICE |
|
| ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ & ΕΛΕΓΧΟΣ |
Έλεγχος υλοποίησης πλάνου Μέθοδοι συνεχούς βελτίωσης εξυπηρέτησης πελατών |


