ΕΣΠΑ
e banner  banners
e banner  banners

Digital and Social Media Marketing

social media marketing

Στόχος: Το εκπαιδευτικό σεμινάριο Digital and Social Media Marketing, παρέχει όλες τις απαραίτητες θεωρητικές και πρακτικές γνώσεις γύρω από τις τεχνικές, τις μεθόδους και τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται για να σχεδιαστεί μια ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Το σεμινάριο έχει ως σκοπό την σε βάθος κατανόηση και πρακτική εφαρμογή των βασικών αρχών λειτουργίας των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης & του Digital Marketing, ώστε να επιτύχετε την καλύτερη δυνατή προβολή για την επιχείρησή που έχετε ή εργάζεστε.
Με το συγκεκριμένο σεμινάριο εκπαιδεύεστε για τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να προσεγγίσετε τον αυξανόμενο πληθυσμό των χρηστών του Διαδικτύου, ώστε να προωθήσετε την επιχείρηση σας αποτελεσματικά, χρησιμοποιώντας εργαλεία και τεχνικές του Digital Marketing.

Που απευθύνεται:

  • Πρόσωπα που θέλουν να αποκτήσουν εξοικείωση με το αντικείμενο του Digital Marketing.
  • Στελέχη marketing.
  • Bloggers και κειμενογράφους Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.
  • Διαχειριστές σχέσεων με τις διαδικτυακές κοινότητες.
  • Ειδικούς, σχεδιαστές στρατηγικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης και συμβούλους.
  • Επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται να μάθουν πως θα βελτιώσουν την εικόνα της επιχείρησης και πως θα αυξήσουν την πελατεία τους μέσω του διαδικτύου και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης.
  • Σε οποιονδήποτε θέλει να αποκτήσει γνώση του Internet Marketing και των Social Media.

 

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

 

ΤΙΤΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΜΑRΚΕΤΙΝG
  • Είδη Μάρκετινγκ
  • Βιομηχανικό (Β2Β) VS Καταναλωτικό (B2C) Μάρκετινγκ
  • Μίγμα Μάρκετινγκ
  • Προϊόν
  • Τα 7P του Μίγματος Μάρκετινγκ
  • Ανάλυση SWOT – Χρήση της ανάλυσης SWOT
  •  Οι Πέντε Δυνάμεις του Porter
  • Τμηματοποίηση της αγοράς

 

ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΜΑRΚΕΤΙΝG
  •  Διαδικτυακό Μάρκετινγκ
  • Σχεδιασμός – Μέσα – Ηλεκτρονική Παρουσία
  • Διαδικτυακή διαφήμιση
  • Φόρουμ, Ομάδες Ενημέρωσης, Συστήματα Πίνακα Ανακοινώσεων, Διαδικτυακές Κοινότητες
  • Χαρακτηριστικά των Διαδικτυακών Καταναλωτών
  • Κατανόηση της αγοράς
  • Πλεονεκτήματα και Μειονεκτήματα
  • Υποσχέσεις και προκλήσεις του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ
  •  Digital Marketing και Εκπαίδευση
  • Δεξιότητες
SOCIAL MEDIA MARKETING
  • Ορισμός – Αναδρομή
  • Τα βασικότερα Social Media
  • Facebook
  • Instagram
  • Youtube
  • Linkendin
  • Twitter (X)
  • Χρήση Social Media
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ SOCIAL MEDIA
  • Τα Social Media στην Διαδικασία Λήψης Αποφάσεων
  • Brand Awareness & Brand Engagement
  • Εταιρικός Προσανατολισμός Μάρκετινγκ
  • Ενοποιημένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ (EEM/IMC)
  • Το Κενό μεταξύ Social Media και ΕΕΜ

 

                               10

                                                                                                                                                             Δια ζώσης