Να επιδεικνύουν ηγετικές δεξιότητες:
- Να ηγούνται εκπαιδευτικών ομάδων με σαφές όραμα, προωθώντας τη συνεργασία και την κουλτούρα της συνεχούς βελτίωσης.
- Να εφαρμόζουν τις αρχές της ηγεσίας για να προωθήσουν εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις και να ανταποκριθούν σε σύνθετες προκλήσεις.
- Να προγραμματίζουν και να λαμβάνουν αποτελεσματικές αποφάσεις σε θέματα αξιολόγησης και οργάνωσης των εκπαιδευτικών μονάδων.
- Να κατανοούν τον ρόλο του διευθυντή/της διευθύντριας στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου.
Να εφαρμόζουν καινοτόμες διδακτικές πρακτικές:
- Να ενσωματώνουν τεχνολογίες αιχμής και διδακτικές μεθοδολογίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες διαφορετικών μαθητών/μαθητριών.
- Να προωθούν περιβάλλοντα δημιουργικότητας, κριτικής σκέψης και προσαρμοστικότητας τόσο για μαθητές/μαθήτριες όσο και για εκπαιδευτικούς.
Να σχεδιάζουν και να χρησιμοποιούν στρατηγικά τη διαδικασία της αξιολόγησης:
- Να αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου.
- Να αναπτύσσουν και να εφαρμόζουν μια σειρά μεθόδων αξιολόγησης που ευθυγραμμίζονται με τους στόχους του προγράμματος σπουδών και υποστηρίζουν τη μάθηση των μαθητών/μαθητριών.
- Να χρησιμοποιούν πληροφορίες που βασίζονται σε δεδομένα για να βελτιώνουν τις διδακτικές πρακτικές, τις επιδόσεις των μαθητών/μαθητριών και τα αποτελέσματα σε επίπεδο σχολείου.
Να προωθούν την ισότητα στην εκπαίδευση:
- Να διασφαλίζουν ότι οι εκπαιδευτικές πρακτικές, συμπεριλαμβανομένων των στρατηγικών ηγεσίας και αξιολόγησης, είναι δίκαιες και χωρίς αποκλεισμούς.
- Να αντιμετωπίζουν τις ανάγκες των διαφορετικών μαθητών/μαθητριών, δημιουργώντας συνθήκες που εξασφαλίζουν την προσβασιμότητα και ενθαρρύνουν την επιτυχία τους.