ΕΣΠΑ
e banner  banners
e banner  banners

Εφαρμοσμένο Marketing και Επικοινωνία

marketing

Σκοπός

του σεμιναρίου είναι να παράσχει στους συμμετέχοντες τις γνώσεις, τις
δεξιότητες και εφαρμοσμένες πρακτικές marketing και επικοινωνίας, σύμφωνα με
τις σύγχρονες τάσεις και τις συνθήκες της αγοράς. Αυτά τα πλεονεκτήματα θα τους βοηθήσουν να αποκτήσουν προβάδισμα και να διασφαλίσουν την επιβίωση και ανάπτυξη της επιχείρησής τους μέσα σε δύσκολους οικονομικά καιρούς και
απαιτητικές συνθήκες ανταγωνισμού.

Που απευθύνεται

Σε ελεύθερους επαγγελματίες, επιχειρηματίες, στελέχη επιχειρήσεων και

  • εργαζόμενους που θέλουν να εκσυγχρονίσουν την επιχείρησή τους και νατην προβάλλουν μέσα από τις τεχνικές του Marketing, με επιτυχημένεςμεθόδους.
  • Σε εργαζόμενους στον χώρο του Marketing, της Επικοινωνίας και των
    Δημοσίων Σχέσεων παρέχοντάς τους πρακτικές γνώσεις, μεθόδους και ιδέες για άμεση εφαρμογή στην εργασία τους.
  • Οποιονδήποτε θελήσει να αναπτύξει δεξιότητες στον τομέα του Marketing και της Επικοινωνίας.

 

Περιεχόμενο

ΤΙΤΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ
  • Βασικές έννοιες & Αρχές του Μάρκετινγκ
  • Συμπεριφορά καταναλωτή – λήψη αγοραστικής απόφασης
  • Συμπεριφορά καταναλωτή – τμηματοποίηση αγοράς
  • Έρευνα μάρκετινγκ
  • Σχέδιο μάρκετινγκ
  • Προϊόν – έννοια & διακρίσεις
  • Προϊόν – ανάπτυξη νέων προϊόντων & καινοτομία
  • Προϊόν – στρατηγικές προϊόντος
Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΤΗΣ
  • Βασικές Αρχές Επικοινωνίας
  • Κοινή Γνώμη
  • Δημόσιες Σχέσεις
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Γενικά περί της Επικοινωνίας
  • Τα είδη της Επικοινωνίας
  • Μορφές της Επιχειρησιακής Επικοινωνίας
  • Προφορική Επικοινωνία
  • Επιτυχημένη σύνταξη επαγγελματικών κειμένων
  • Αποτελεσματική τηλεφωνική συμπεριφορά
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
  • Σύσταση και Λειτουργία Επιχειρήσεων
  • Φορείς και Προγράμματα δράσης επιχειρηματικότητας
  • Επιχειρηματικό Περιβάλλον, Θεσμικό πλαίσιο και Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
SOCIAL MEDIA: ΒΗΜΑ ΠΡΟΣ ΒΗΜΑ ΕΝΑ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ
  • Τα Social Media και οι Ηλεκτρονικές Κοινότητες – Η Χρήση των Social Media για Επιχειρηματική Δράση
  • Βήμα προς Βήμα Δημιουργία On – Line Διαφημίσεων: Facebook Ads – Διαχείριση Κοινότητας : Αλληλεπίδραση με τους Χρήστες και Διαχείριση Αρνητικών Σχολίων
  • Βήμα προς Βήμα Δημιουργία On – Line Διαφημίσεων: Google Ads – Youtube and Advertising
  • Linkedin – Instagram and Influencers
  • Ιστοσελίδες Social News and Bookmarking, Ratings and Reviews – Εκπαίδευση στο Tripadvisor,Twitter, Forums
  • Νέες Τάσεις στο Ηλεκτρονικό Marketing: Personalization, Augmented and Virtual Reality, Artificial Intelligence, Affiliate, Content, Mobile, Email Marketing
  • Δημιουργία Πλάνου Social Media – Παρακολούθηση Απόδοσης με Google Analytics
CRM
  • Η Έννοια της Αξίας στο Μάρκετινγκ – Value Based Marketing
  • Νέες Μορφές Μarketing – RELATIONSHIP MARKETING
  • CRM: Εισαγωγή στην Έννοια
  • Εφαρμόζοντας επιτυχώς CRM Στρατηγικές
  • Μελέτη Περιπτώσεων
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
  • Ανάπτυξη Διαπραγματευτικής Ικανότητας
  • Η Αποτελεσματική Διαχείριση Κρίσεων
  • Λήψη Αποφάσεων και Διοίκηση

                              

                                                                                                                                                             Webinar